Σας ενημερώνουμε ότι κατόπιν απόφασης του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, αύριο Τετάρτη 1 Απρ. 2026, και μεθαύριο 2 Απρ. 2026, το ΕΠΑΛ Κω θα λειτουργήσει εξ αποστάσεως με Webex.
Λόγω προγραμματισμένης συνεδρίασης του συλλόγου διδασκόντων θα γίνουν μόνο οι 5 πρώτες ώρες του προγράμματος την 1η Απρ.
Η σύνδεση μέσω Webex δεν καταναλώνει δεδομένα. Χρειάζονται μόνο ελάχιστα δεδομένα για την αρχική σύνδεση.
Για την ομαλή λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα γίνει υποχρεωτικά έλεγχος όποιου συνδέεται με εικόνα και μόνο τότε θα καταχωρείται παρουσία.
Σε περίπτωση άρνησης ελέγχου ή απρεπούς συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ο μαθητής θα αποκλείεται από την ψηφιακή τάξη και θα καταχωρείται απουσία.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου