Η Γ” τάξη του Γ/σίου Ζηπαρίου επισκέφθηκε με το ΕΠΑ.Λ στις 11/5/26, ημέρα Δευτέρα, για να γνωρίσει όλους τους διαφορετικούς τομείς και ειδικότητες του ΕΠΑ.Λ.
φωτογραφίες: Μαρία Κρατίδου
Η Γ” τάξη του Γ/σίου Ζηπαρίου επισκέφθηκε με το ΕΠΑ.Λ στις 11/5/26, ημέρα Δευτέρα, για να γνωρίσει όλους τους διαφορετικούς τομείς και ειδικότητες του ΕΠΑ.Λ.
φωτογραφίες: Μαρία Κρατίδου
Οι μαθητές της Γεωπονίας εφόσον ολοκλήρωσαν την κατεργασία του εδάφους και δημιούργησαν την κατάλληλη σποροκλίνη προχώρησαν στην δημιουργία ενός συστήματος άρδευσης για τα εποχιακά λαχανικά που θα φυτέψουμε και τα οποία προμηθευτήκαμε από τον αγροτικό συνεταιρισμό του νησιού. Στην αρχή έγινε ο σχεδιασμός και η μελέτη. Εντοπίσαμε την παροχή του νερού και μετρήσαμε τις αποστάσεις από τα σημεία φύτευσης για να υπολογίσουμε τα μέτρα των σωλήνων πολυαιθυλενίου που χρειαζόμαστε. Στη συνέχεια αποτυπώσαμε σε χαρτί τον κήπο μας σημειώνοντας τις αποστάσεις μεταξύ των φυτών αλλά και τις γραμμές φύτευσης για να ολοκληρώσουμε την εγκατάσταση μας. Κάθε γραμμή φύτευσης έχει και διαφορετική παροχή διότι σε κάθε μία θα τοποθετηθούν διαφορετικά φυτά τα οποία έχουν και διαφορετικές απαιτήσεις σε νερό.
Τέλος οι μαθητές της β’ τάξης προχώρησαν στην κατασκευή μίας ακόμα κηποτεχνίας δίνοντας μία διαφορετική αισθητική στον προαύλιο σχολικό χώρο!
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Κυριάκος Τριανταφυλλίδης
Μαρία Κόκκαλη