pexels-simonptr-33743597

Αποτέλεσμα Ποιότητας Νερού 1ου ΕΠΑΛ ΚΩ

Σας αποστέλλω το αποτέλεσμα ελέγχου στο νερό του ΕΠΑΛ Κω, κατόπιν δειγματοληψίας που ζητήθηκε από την Διεύθυνση του Σχολείου και έγινε στις 12 Μαρτίου.

Όπως φαίνεται το νερό του δικτύου είναι πολύ καλής ποιότητας και η χρήση εμφιαλωμένου νερού όχι απαραίτητη.
Για τη Δ.Ε.Υ.Α.Κω
Ευαγγελία Καζαμία
Χημικός
20260319_151208 (1)_page-0001