εικόνα_Viber_2026-05-09_10-54-53-244

«Εγώ, η Ελληνική Γλώσσα» από δύο μαθήτριες του ΕΠΑΛ Κω

  Δύο μαθήτριες της Β’ Λυκείου, με αγάπη για την ελληνική γλώσσα και διάθεση να δημιουργήσουν κάτι ξεχωριστό, επιχείρησαν να δώσουν φωνή σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο. Η προσπάθειά τους αποτέλεσε συνέχεια της αναζήτησης και της γνωριμίας με την πορεία της ελληνικής γλώσσας, όπως αυτή ξεκίνησε μέσα από το υλικό και τις δράσεις του ΙΕΠ, αλλά και από εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στο μάθημα των Νέων Ελληνικών. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν καλύτερα τη διαχρονική παρουσία και την αξία της γλώσσας μας.

  Με μια πρωτότυπη ιδέα προσπάθησαν να αναδείξουν τη δύναμη, την ομορφιά και τη συνέχεια της ελληνικής γλώσσας από τα παλαιότερα χρόνια έως σήμερα. Η ηχογράφηση έγινε με ενθουσιασμό, φαντασία και προσωπική δουλειά, ενώ κάθε λέξη και κάθε ήχος συνέβαλαν στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης ατμόσφαιρας.

  Το αποτέλεσμα ήταν ένα ξεχωριστό ηχητικό ταξίδι που ανέδειξε πως η ελληνική γλώσσα δεν αποτελεί μόνο μέσο επικοινωνίας, αλλά και φορέα πολιτισμού, ιστορίας και μνήμης, που παραμένει ζωντανός και συνεχίζει να εξελίσσεται μέσα στον χρόνο.

Μαθήτριες: Φάσκο Βανέσα, Χρυσοπούλου Αριάδνη (Τμήμα Β’2 Υγείας-Πρόνοιας και Ευεξίας)

Υπεύθυνοι καθηγητές: Θωμαΐδου Άννα ΠΕ02, Ιωαννίδης Αλέξανδρος ΠΕ84

Δείτε το βίντεο: «Εγώ, η Ελληνική Γλώσσα» από δύο μαθήτριες του ΕΠΑΛ Κω