Λίγο πριν την λήξη των μαθημάτων και την αποφοίτησή τους τα κορίτσια της ειδικότητας των β. Βρεφονηπιοκόμων στο πλαίσιο του εργαστηριακού μαθήματος της Οργάνωσης βρεφονηπιακών τμημάτων, αποφάσισαν να κάνουν μια τελευταία συνταγή. Αλμυρή πίτα και συγκεκριμένα Ζαμπονοτυρόπιτα. Οι μαθήτριες, έφεραν τα υλικά, έφτιαξαν και έψησαν την πίτα. Το αποτέλεσμα δικαίωσε την απόφασή τους καθώς η Ζαμπονοτυρόπιτα ήταν νοστιμότατη!
Ένα μεγάλο μπράβο στα κορίτσια του τμήματος!
Καλή επιτυχία στις απολυτήριες εξετάσεις που ξεκινούν την Δευτέρα και στις Πανελλήνιες και καλή σταδιοδρομία σε όσες επιλέξουν να εργαστούν στην ειδικότητα του β. Βρεφονηπιοκόμου!
Η εκπαιδευτικός
Αναστασία Παππούλη ΠΕ 87.09
