εικόνα_Viber_2026-05-14_20-23-06-749

Παράκληση για τους τελειόφοιτους μαθητές ενόψει των Πανελλαδικών εξετάσεων

Με συγκίνηση και πίστη, οι μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ Κω συμμετείχαν σήμερα στην Ιερά Παράκληση που τελέστηκε στο Ιερό Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στην πόλη της Κω, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους, λίγες ημέρες πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Μέσα σε κλίμα κατάνυξης και ενότητας, έλαβαν δύναμη και ευλογία για τον αγώνα που δίνουν.

  Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ.κ. Ναθαναήλ ευχήθηκε σε όλους τους μαθητές υγεία, φώτιση και επιτυχία, μεταφέροντας παράλληλα ένα σημαντικό μήνυμα: να έχουν υπομονή, πίστη στις δυνατότητές τους και να μην απογοητεύονται από τις δυσκολίες, γιατί κάθε προσπάθεια έχει αξία και ανοίγει δρόμους για το μέλλον.

  Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εύχεται ολόψυχα σε όλους τους μαθητές καλή δύναμη, καθαρό μυαλό και κάθε επιτυχία στον αγώνα τους.

εικόνα_Viber_2026-05-14_20-23-06-749

*Στην επιστροφή βγάλαμε τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες.

εικόνα_Viber_2026-05-14_20-23-07-932 εικόνα_Viber_2026-05-14_20-23-07-315 εικόνα_Viber_2026-05-14_20-23-07-623