Ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ Κω, κ. Φίλιππος Παπανικολάου, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις φετινές επιτυχίες, τονίζοντας την ανοδική πορεία του σχολείου τα τελευταία χρόνια. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί όλα τα παιδιά που είχαν στόχο να περάσουν σε κάποια σχολή έχουν περάσει», δήλωσε ο κ. Παπανικολάου. Μεταξύ των επιτυχόντων, ξεχωρίζουν:
-
Ένας μαθητής που εισήχθη σε Πολυτεχνική σχολή.
-
Δύο μαθητές στις Θεατρικές Σπουδές στην Αθήνα, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά για το ΕΠΑΛ Κω.
-
Μαθητές σε σχολές Διατροφολογίας.
-
Δύο μαθητές από τον τομέα Γεωπονίας, με εισαγωγές σε σχολές Αειφορικής Γεωργίας και Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (στην Καλαμάτα).
-
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις δύο επιτυχίες στην ΑΣΤΕΡ Ρόδου, την παραδοσιακή τουριστική σχολή της περιοχής, αναδεικνύοντας τη σημασία της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει η τοπική αγορά εργασίας.
Ο κ. Παπανικολάου υπογράμμισε τη μετατόπιση της αντίληψης για το ΕΠΑΛ, τονίζοντας ότι «δεν έρχονται μόνο μαθητές που δεν έχουν δυνατότητες, έρχονται μαθητές που έχουν επαγγελματικό προσανατολισμό και ξέρουν τι θέλουν να κάνουν».
Επιπλέον των εισαγωγών σε πανεπιστήμια, πολλά παιδιά αναμένουν τον Σεπτέμβριο την έναρξη της μαθητείας, την οποία ο Διευθυντής χαρακτήρισε ως μια ισχυρότερη επιλογή ακόμη και από την εισαγωγή σε ΙΕΚ μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού, καθώς προσφέρει άμεση πρακτική εμπειρία και αμειβόμενη εργασία σε σύντομο χρονικό διάστημα.

https://www.youtube.com/watch?v=wV0BNDEH2j0&t=3s

Ολόκληρο το άρθρο του KosTV εδώ:
Υψηλά ποσοστά επιτυχίας στα ΓΕΛ και στο ΕΠΑΛ της Κω, στις Πανελλαδικές 2025!